JEDNOSMĚRNÉ ČTYŘNÁPRAVOVÉ VOZY TATRA T2 (1959 -1961) | |||||||
<< Předchozí stránka | Další stránka >> | |||||||
![]() |
|||||||
Evidenční číslo |
Výrobce typ |
Rok výroby | Rok zařazení | Provoz |
Rok vyřazení |
Upřesňující údaje | Foto |
151 | ČKD Tatra T2 | 1959 |
1960 1970 |
DP Ústí n. L. DP Plzeň |
1970 1986 |
1970 - 86 V Plzni jako e.č. 133/II | |
152 | ČKD Tatra T2 | 1959 |
1960 1970 1971 1985 1995 |
DP Ústí n. L. DP Ústí n. L. DP Ostrava DP Ostrava DP Liberec |
1970 1971 1985 1995 stále v p. |
1970 - 71 odstaven v Předlické vozovně 1971 - 85 Ostrava jako e.č. 594 1985 - 95 Ostrava rekonstrukce na T2R 1995 - 04 Liberec doposud jezdí e.č. 21 /III |
|
153 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1970 1985 1996 |
DP Ústí n. L. DP Ostrava DP Ostrava DP Liberec |
1970 1985 1996 21.04.04 |
1970 - 85 Ostrava jako e.č. 598 1985 - 96 Ostrava rekonstrukce na T2R 1996 - 04 Liberec (likvidace) |
|
154 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1970 1971 1986 |
DP Ústí n. L. DP Ústí n. L DP Liberec DP Liberec |
1970 1971 1986 1987 |
1970 - 71 odstaven v Předlické vozovně 1971 - 86 Liberec jako e.č. 6/III 1986 - 87 Liberec jako pracovní vůz e.č. 105 |
|
155 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1965 |
DP Ústí n. L. DP Liberec |
1965 1988 |
1965 - 88 Liberec jako e.č. 25/II | |
156 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1970 |
DP Ústí n. L. DP Ostrava |
1970 1988 |
1970 - 88 Ostrava jako e.č. 596 | |
157 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1970 1992 1992 |
DP Ústí n. L. DP Ostrava DP Ostrava DP Ostrava |
1970 1992 1992 1993 |
1970 - 93 Ostrava jako e.č. 599 1992 - odstaven po dopravní nehodě |
|
158 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1965 |
DP Ústí n. L. DP Liberec |
1965 1988 |
1965 - 88 Liberec jako e.č. 26/III | |
159 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1965 1976 1976 |
DP Ústí n. L. DP Liberec DP Liberec DP Liberec |
1965 1976 1976 1983 |
1965 - 76 Liberec jako e.č. 27/II 1976 - Liberec generální oprava 1976 - 83 - omylem označen jako e.č. 12/IV |
|
160 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1970 1986 |
DP Ústí n. L. DP Ostrava DP Ostrava |
1970 1986 1986 |
1970 - 86 Ostrava jako e.č. 597 1986 - 3 měsíce jako prac. vůz vrchní stavby |
|
161 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1965 |
DP Ústí n. L. DP Liberec |
1965 1988 |
1965 - 88 Liberec jako e.č. 24/II | |
162 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1970 1971 1983 1984 1988 |
DP Ústí n. L. DP Ústí n. L DP Liberec DP Liberec DP Liberec DP Liberec |
1970 1971 1983 1984 1988 2002? |
1970 - 71 odstaven v Předlické vozovně 1971 - 83 Liberec jako e.č. 7/III 1983 - 84 Liberec jako pracovní vůz 104/III 1984 - Liberec generální oprava 1984 - 88 Liberec jako e.č. 32/III 1988 - 02 Liberec jako pracovní vůz 32/IV |
|
163 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1970 1971 1985 |
DP Ústí n. L. DP Ústí n. L. DP Ostrava DP Ostrava |
1970 1971 1983 1997 |
1970 - 71 odstaven v Předlické vozovně 1971 - 83 Ostrava jako e.č. 595 1983 - 85 Ostrava rekonstrukce na T2R 1997 - po dopravní nehodě rozebrán na ND |
|
164 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1965 1988 1993 1996 |
DP Ústí n. L. DP Liberec DP Liberec DP Liberec DP Liberec |
1965 1988 1993 1996 1997 |
1970 - 71 odstaven v Předlické vozovně 1965 - 88 Liberec jako e.č. 8/III 1988 - 93 Liberec jako pracovní vůz 104/IV 1993 - 96 Liberec jako pracovní vůz 134 1996 - 97 Liberec odstaven ve vozovně |
|
165 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1970 1974 |
DP Ústí n. L. DP Most DP Most |
1970 1974 1984 |
1970 - 74 Most odstaven ve vozovně v Mostě 1974 - 84 Most jako e.č. 245/II |
|
166 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1970 1971 |
DP Ústí n. L. DP Ústí n. L. DP Plzeň |
1970 1971 1984 |
970 - 71 odstaven v Předlické vozovně 1971 - 85 Plzeň jako e.č. 143/II |
|
167 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1965 |
DP Ústí n. L. DP Liberec |
1965 1983 |
1965 - 83 Liberec jako e.č. 28/II | |
168 | ČKD Tatra T2 | 1961 |
1962 1970 |
DP Ústí n. L. DP Liberec |
1970 1986 |
1970 - 86 Liberec jako e.č. 9/II | |
Hlavní technické parametry: | |||||||
délka přes spřáhla: |
15 200 mm |
||||||
délka vozové skříně: | 14 000 mm | ||||||
šířka vozové skříně | 2 500 mm | ||||||
počet náprav | 4 | ||||||
hmotnost vozu: | 18 100 kg | ||||||
počet míst sezení/stání/max obsaditel.: | 27/77/156 osob | ||||||
výkon motorů: | 4 x 44 kW, 1963-64 snížen na 4 x 36,7 kW | ||||||
jmenovité napětí: | 600 Vss |